Kyzylorda-news.kz. Қазақстан Ұлттық банкінің басшысы Тимур Сүлейменов елдегі қаржы ұйымдарының агрессивті маркетингі жөнінде пікірін айтты, деп хабарлайды Ulysmedia.kz.

 Белгілі бір деңгейде көп айтыла бастаған кезде  біз артықшылықтармен қатар, кемшіліктер де бар. Бұл тек Kaspi-ге қатысты емес. Жалпы, тұтынушылық несиелеу нарығы қосымша реттеуді қажет ететін шығар. Мұны нақты айту керек. Жарнама тұрғысынан реттеуге келер болсақ, жарнама – бұл сауда қозғалтқышы. Сауда – бұл экономиканың едәуір үлкен бөлігі. ЖІӨ-нің 17%. Сондықтан қандай да бір жолмен шектеу ақылға қонымсыз болар еді. Сонымен қатар, мен Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі осы стандартты "0-0-24" санын халыққа түсінікті етіп сипаттау жоспарын енгізгенін білемін. Өйткені сіз тек үш санды көргенде көп нәрсені түсінбейсіз. Сондықтан ARRFR шара қолданады. Бірақ біз мұнда да қатысып, шешімдерді тұжырымдауға көмектесеміз, - деді Тимур Сүлейменов.

Ұлттық банк басшысы банктердің жарнамасына тыйым салуға болмайтынын атап өтті.

 Адамдар не істеп жатқанын – қандай шарттармен және ол үшін қалай төлейтінін түсінуі үшін ашықтық қажет. Сондықтан тепе-теңдік бәріне қажет деп санаймын. Бірақ бұл мәселе бойынша бізде белгілі бір зерттеулер бар, – деп түйіндеді ол.

 

Фото: kapital.kz

Тағы да оқыңыз: