Kyzylorda-news.kz «Еркін елдің ертеңі – кемел білім мен ана тілінде» тақырыбындағы «Тілдер» апталығы аясында облыстық арт терапиялық сурет байқауы өтті. Сайысқа 9 сынып оқушылары қатысты. 

Арт терапияның маңызына келсек, дәстүрлі емес сурет балаларға көптеген жағымды эмоциялар береді. Олар жақсы таныс заттарды көркемдік материалдар ретінде пайдаланудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Арт-терапия әртүрлі жоспардағы мәселелермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Бұл адамға ішкі тепе-теңдікті қалпына келтіруге және қолдауды сезінуге, басылған эмоцияларға қауіпсіз жол беруге, шығармашылық ойлауды дамытуға және мазасыздық деңгейін төмендетуге көмектеседі. Әрбір клиент үшін арт-терапия әртүрлі сұраулар мен мәселелерге байланысты жеке болып табылады.

Бұл әдіс баланың психоэмоционалды жағдайын жақсартуға, шиеленісті жеңілдетуге (эмоционалды және физикалық), қорқынышты қайта өңдеуге және жоюға, күрделі Оқиғалармен күресуге көмектеседі (көшу, балабақшаны немесе мектепті ауыстыру, шығындар және т.б.). Сонымен бірге баланың дамуы ынталандырылады, өйткені жұмыс барысында өзіндік рефлексия дамиды (олардың сезімдерін түсіну және оларды атай білу) және мазасыздық пен шиеленісті азайту арқылы танымдық белсенділікке ресурстар бөлінеді. Әдістің тағы бір артықшылығы-жұмыс кезінде баланың жағдайын тікелей диагностикалау мүмкіндігі.

Балаларға арналған арт-терапия нәтижеге назар аудармайды. Шығармашылық процестің өзі және баланың осы процесте не сезінетіні және не бастан кешіретіні маңызды. Нәтиже бағаланбайды және бұл жаман және қате жасаудан қорқуды жеңілдетуге көмектеседі. Жаңа нәрсе жасай отырып, бала бір нәрсені ойлап табуға, өз идеясын жүзеге асыруға және оны қуана-қуана жасауға қабілетті екенін біледі. Жұмыстың міндетті элементі - баламен оның сезімдерін талқылау

Көркем сурет сабақтары моториканы жақсы дамытады. Сурет салу – ойлауды, сөйлеуді, көруді және мидың екі жарты шарларын, яғни, мидың екі бөлігін дамытады. Сурет салу кезінде мидың екі жарты шарлары да қатысады, нейрондық байланыстар белсенді түрде пайда болады. Бала сурет салған сайын, миындағы шығармашылық, өнерпаздық  нейрондар бір-бірімен байланысады. Сөйтіп, кеңістіктік ақыл-ой мен қиялды дамытады. Сурет салу процесінде, нақты нәтиже алады, яғни, бала алдына мақсат қоюды, сол қойған мақсатына қадам арқылы жетуге үйретеді. Біз емес, сурет салу! Сонымен қоса, сурет салу — баланы тыныштыққа үйретеді. Әсіресе мынау, қырсық-қыңыр болудан сақтайды. Депрессияға және неврозға бейім балаларға сурет салу өте пайдалы. Кескіндеме арқылы балалар қоршаған әлемді шығармашылық тұрғыдан түсінуге үйренеді және әр адамның өзінің шындықты қабылдауы, объектілер мен құбылыстарды өзіндік көзқарасы бар екенін түсінеді.

Қылқаламсыз және қарындашсыз түпнұсқа сурет баланы босатады, түстерді, олардың мінезін, көңіл-күйін сезінуге мүмкіндік береді. Өздері де байқамай, балалар байқампаз болуға, ойлауға, қиялдауға үйренеді.

Қала мектептерінен 7 топ қатысқан байқауға Қызылорда қалалық Жастар ресурстық орталығының кеңесші маманы - Төлеген Гүлдархан Жансерікқызы, «Абылай хан» атындағы жоғары колледжінің психологы - Ержанова Эльвира Алтайқызы, «Орда» жоғары колледжінің «Дизайнер» мамандығы бойынша арнайы пән оқытушысы - Куздибаева Жадыра Болатбекқызы төрелік етті.

Колледжде кәсіби бағдар беру жұмыстары үздіксіз жүргізіліп отыратын болғандықтан, қазылар шешіміне дейінгі уақытта қатысушылар оқу орнының материалдық базасымен танысты.

Ұйымдастырушылар - Д.Асанова, П.Рзахметова

Байқау нәтижесінде:

І орын - Ә.Жәмішев атындағы №129 орта мектеп;

ІІ орын - А.Хангельдин атындағы №179 орта мектеп және «Ұлағат» мектебі;

ІІІ орын - №287 орта мектеп пен №178 орта мектеп оқушыларына бұйырды. 

 

Қорлан САРЫ

Тағы да оқыңыз: