Kyzylorda-news.kz Мүліктік табыс алу кезінде, оның ішінде құн өсімінен кіріс пайда болған жағдайда мүлікті сату кезінде тұрғылықты жері бойынша салық органына декларация табыс ету және белгіленген мерзімде (есепті жылдан кейінгі жылдың 31 наурызына дейін) өсімнен жеке табыс салығын төлеу қажет. Қазақстан Республикасында бір жылдан аз меншік құқығындағы мүлікті өткізу кезіндегі өсім жеке тұлғаның табысы болып танылады.

Жеке табыс салығы бойынша міндеттемелер бар.

Мүліктік табыс жеке тұлғада келесі мүлікті сату кезінде пайда болады:

- тұрғын үйлер (пәтерлер, үйлер, гараждар) - егер мұндай тұрғын үйлер меншік құқығында бір жылдан кем болған жағдайда және құнның өсуі (өткізу бағасы (құны) мен сатып алу бағасы (құны) арасындағы оң айырма) болған жағдайда;

- тұрғын үйге іргелес және оның астындағы, гараждың астындағы жер учаскесі, саяжай жер учаскесі, нысаналы мақсаты бар жер учаскесі жеке тұрғын үй құрылысы-егер мұндай жер учаскелері меншік құқығында бір жылдан кем болған және жер учаскесін өткізу бағасы (құны) мен оның кадастрлық (бағалау) жер учаскесіне меншік құқығы туындаған күнгі құны)

- коммерциялық жылжымайтын мүлік және оған іргелес және оның астындағы жер учаскесі (дүкен, кеңсе, қонақ үй, мейрамхана және т. б.), коммерциялық жылжымайтын мүлікке арналған нысаналы мақсаты бар жер учаскесі-мұндай жылжымайтын мүліктің меншік құқығында болу кезеңіне қарамастан, егер оны өткізу бағасы (құны) мен сату бағасы (құны) арасындағы оң айырма болса сатып алу бағасымен (құнымен));

- механикалық көлік құралы-егер мұндай көлік құралы меншік құқығында бір жылдан кем болған жағдайда және көлікті Қазақстан аумағына әкелу кезінде төленген кедендік төлемдерді және/немесе ҚҚС пен акцизді қоса алғанда, оны өткізу бағасы (құны) мен оны сатып алу бағасы (құны) арасындағы құн өсімі (оң айырма)болған жағдайда;

- инвестициялық алтын, бағалы қағаздар, қатысу үлесі, қаржы құралдары - мұндай мүліктің меншік құқығында болу кезеңіне қарамастан, егер құнның өсуі (оны өткізу бағасы (құны) мен оны сатып алу бағасы (құны) арасындағы оң айырма) болса мүліктік табыс төленеді.

 

Тағы да оқыңыз: