Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында тұрғындар тарапынан МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігіне қатысты шағымдардың азаюына ықпал еткен шаралар туралы баяндалды.

Биылғы бес айда қорға 10363 шағым түсіп, олардың 5073-і қайтары­лып алынған. Бұл көр­сеткіш өткен жылдың осы кезе­ңі­мен салыстырғанда 11,7%-ға төмен. Ол кезде 11 745 шағым тір­келген (5167 қайта­рылған).

– Азаматтардың шағым­да­рын азайту және медицина­лық қызмет сапасын жақсарту бағы­тындағы жүйелі жұмыстардың нәтижесінде оң көрсеткішке қол жеткізілді. Осы мақсатта қор медициналық ұйымдар база­сын­дағы пациенттерді қолдау қызметтерімен бірлесіп жұмыс істейді. Қор бұл қызметтер мамандарының кәсіби деңгейін арттыру үшін ай сайын оқыту сессияларын ұйымдастырады, – деді Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры басқарма тө­рағасының орынбасары Индира Саркенова.

Оқытулар негізгі бағыттарды қамтиды – беделді басқару (ре­путациялық менеджмент), этика және деонтология, ҚР медицина қызметкерлерінің ар-намыс ко­дексі. Сессия барысында нақ­ты келіп түскен шағымдар талда­нып, қаралады. Бұл теориялық білімді тәжірибеде қолдануға, сондай-ақ халық тарапынан се­німді арттыруға мүмкіндік бе­реді.

Халықпен кері байланысты күшейту және еліміздегі меди­циналық көмектің сапа стан­дарт­тарын арттыру жұмыстары жалғасуда.

Айта кету керек, егер па­циент медициналық көмек алу кезінде мәселе туындаса, дәрі­гер­дің ем тактикасына қа­тыс­ты шешімімен келіспесе не­месе МӘМС жүйесіндегі мәр­те­бе­ңізге қатысты сұрақтар болса, па­­циенттерді қолдау жә­не ішкі сараптама қызметіне жү­гіне ала­ды. Аталған қызмет әрбір ме­­дициналық ұйымда жұ­мыс істейді. Оның жұмысы Қа­зақ­стан Республикасының «Халық ден­саулығы және денсаулық сақ­тау жүйесі туралы» кодексімен, сондай-ақ ҚР Денсаулық сақтау министрінің бұйрығымен рет­теледі.

Тағы да оқыңыз: