Таңғы астың денсаулыққа қауіпті түрлері анықталды – Kyzylorda News
Басты бет

Таңғы астың денсаулыққа қауіпті түрлері анықталды

30.11.2019, 9:00

705 0

Kyzylorda-news.kz. Қантсыз дәнді дақылдар – таңғы ас үшін ең жақсы таңдау дейді диетолог Сьюзи Буррелл. Керісінше, пита – бұл көмірсулардың көп мөлшеріне байланысты ең нашар өнім және оны салмақ тастағысы келетін адамдардың диетасынан шығару керек, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.

Көп елде бар ұннан жасалған тәтті пита – бұл таңғы ас үшін ең нашар компонент, өйткені құрамында көмірсулар көп. Мұндай тұжырымға австралиялық диетолог Сьюзи Баррелл қол жеткізді, деп хабарлайды Daily Mail.

Салмақ жоғалтқысы келетіндер, түрік асханасы үшін дәстүрлі дайындалған пита мен басқа да нан өнімдерінен аулақ болу керек.

«Түрік нанынан аулақ болыңыз, өйткені оның құрамында 60-тан 80 граммға дейін көмірсулар бар, бұл үш немесе төрт кәдімгі нанға тең», – деп ескертті Баррелл.

Диетологтың айтуынша, сары маймен түрік наны дәмханадағы ең нашар таңдау Оның пікірінше, сіз өзіңіздің күніңізді тәтті қытырлақ қабыршақтардан бастауға болмайды: олардың құрамында диеталық талшық жоқ.

Бірақ табиғи йогурт, бал және жидектер қосылған қантсыз немесе граноласыз жарма таңертеңгілік тамақтану үшін ең жақсы таңдау.

Минералды қант мөлшері бар грек йогурты, ботқа жақсы қосымша бола алады. Маман сонымен қатар жұмыртқа мен бекон қосылған тосттарды ұсынады. Бұл жағдайда тұтас нанға артықшылық беру керек.

Егер сізде толық таңғы ас дайындауға уақыт болмаса, жеміс-жидектер мен көкөністердің жасыл түстері қолайлы болады, – деп түсіндірді Баррелл. Қалай болғанда да, тұтынылатын тағамдардың дұрыс және пайдалы болуын және бүкіл диета теңдестірілгенін қамтамасыз ету керек.

Сонымен қатар, сарапшылар терінің беріктігі мен серпімділігін сақтауға көмектесетін он өнімді атады.

Мәселен, қызанақтың құрамында антиоксидант болып табылатын ликопен және беттің терісін жаңартатын А және С дәрумендері бар. Егер сіз күн сайын қызанақты қолдансаңыз, онда ультрафиолет сәулесінен теріні қорғау 33% -ға артады, қартаю процесі баяулайды.

Жасыл шай терінің кебуіне қарсы күресуге көмектеседі, өйткені құрамында теріні қатайтып тұратын таннин бар.

Терінің серпімділігін сақтау үшін зәйтүн майы, жапырақты салаттар, көкжидек және қара шоколадты қолдану керек. Брокколи қабыну процестерін жоя алатын ең жақсы тағам екендігі атап өтілді. Авокадо және лосось терінің қалпына келу процесін тездетуге көмектеседі. Бұл өнімдерді қолдану әжімдердің пайда болуын баяулатады. Жаңғақтар құрамында антиоксиданттар, сонымен қатар кальций, калий, A, E, B6, B12 дәрумендері бар, олар терінің күйін жақсартуға, оны ультракүлгін сәулелерден қорғауға және организмдегі су балансын сақтауға көмектеседі.

Өз кезегінде испан диетологы Мария Мерино жиі улануды тудыратын тағамдардың тізімін берді. Ең алдымен, жұмыртқа жегенде ерекше сақ болу керек. Теңіз өнімдері мен балықтан улану жағдайлары жиі кездеседі. Дәрігер теңіз делдалдарын санитарлық нормалар сақталатын тексерілген жерлерде сатып алу керек деп ескертеді. Мерино балықты кем дегенде 72 сағат тамақтанар алдында мұздату керектігін білдіреді.

Еттің ішінде уланудың ең үлкен қаупі тауықтан болады, оны ешқандай жағдайда шикі жеуге болмайды. Салмонелла мен стафилококктың салдарынан бұл ет әрдайым толық дайын болуы керек.

0

Пікір қалдыру